11. červen

Plačtivý Barnabáš - úroda na vinicích.



8 komentářů:

  1. Paní Evo, můžu se zeptat s jakým foťákem fotíte? Díky, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já mám taky Canona 400D - starouška, jak mu už říkám... Nafotili jsme toho za těch 10 let už spoustu, ale takovéhle "krajiny" mi stále moc nejdou - fotky mi připadají neostré i při velké cloně... No nic, to by bylo na dlouhé povídání... Každopádně děkuji.

      Vymazat
    2. vážně :) ono víc než na foťáků záleží na objektivu, možná vám prostě špatně ostří

      Vymazat
  2. Můžu se tedy prosím zeptat ještě na Váš objektiv? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka je z roku 2010, musela bych dohledat zdrojový soubor, ale tohle bude patrně focené 10-22 mm (canon)

      Vymazat
    2. Já mám širokáč 10 -20 Sigmu a myslím, že není špatnej... Tak nevím. Každopádně děkuji a přeji ještě spoustu nádherných fotek!

      Vymazat
    3. Znáte ten vtip oblíbený mezi fotografy?
      "No teda paninko, takhle dobrou baštu jsem ještě nejedl, můžete mi prozradit, jaké používáte hrnce?" :)

      Vymazat