JAHODOVÝ KOLÁČ S REBARBOROU

Smícháme 75 g celozrnné špaldové mouky, 75 g hladké bílé mouky, špetku soli, 50 g tmavého třtinového cukru, 1 lžičku kypřicího prášku, 3 lžíce rozehřátého kokosového oleje, 5 lžic slunečnicového oleje a 8 lžic vlažné vody. Mastnýma nebo mokrýma rukama roztlačíme těsto do vymaštěné dortové formy nebo malého pekáčku a 10 minut předpečeme v troubě vyhřáté na 170 stupňů.
rendlíku svaříme 350 ml ovesného mléka se dvěma lžícemi rýžového sirupu a jedním sáčkem pudingového prášku. Nalijeme na předpečené těsto a poklademe jahodami a oloupanou a pokrájenou rebarborou. Pečeme dalších 20 minut. Povrch upečeného koláče ozdobíme polevou připravenou z 300 ml jahodového džusu, lžíce datlového sirupu a dvou lžic kukuřičného škrobu, kterou krátce povaříme. Necháme ztuhnout.


více ZDE

1 komentář:

  1. V těstu jsem bílou mouku nahradila mletými mandlemi a ovesnými vločkami, ubrala jsem olej, dala slad místo cukru a navíc trochu citr. kůry. Pekla jsem 25 minut, zalila pudinkem, ale dále už jsem NEpekla! Rebarboru jsem předem 3 minuty spařila se lžicí šťávy a špetkou soli, a pak jen vmíchala pokrájené čerstvé jahody, navrch poleva povařená s agarem ;-) Ňam!

    OdpovědětVymazat