PRINCEZNIČKA V LESE

Sibylle von Olfers byla pruská šlechtična žijící v letech 1881 - 1916, která učila malířství na katolické škole. Je autorkou několika hravých ilustrovaných básní pro děti a je významnou představitelkou secesní ilustrace. Tuhle moc krásně udělanou knížku vydalo letos nakladatelství Malvern a dalo si záležet. Zorince jsem ji musela přečíst hned čtyřikrát za sebou. Je to opravdu půvabná dětská knížka a v té záplavě clipartových ilustrací a dětských knížek o ničem působí jako zjevení z jiného časoprostoru. Připomíná mi knížky po mé mamince.



více ZDE a ZDE

5 komentářů:

  1. Děkuji za tip, ale asi bude pro malé holčičky, že ? My už máme nastávající školačku :o). Podívám se na internet.
    Krásné dny paní Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle ukázky můžete soudit, jak vypadá zbytek :) Mějte se hezky, E.

      Vymazat
    2. Ano usuzuji. A já bych si v ní listovala hned a s radostí předčítala :o). A.

      Vymazat
  2. Milá Evi, dnes jsem si knížku donesla domů (původně pro sebe) a je tak nádherná, že ji dnes daruju holčičce, která ke mně chodí domů na klavír (je to dcerka kamarádky a je přesně tak něžná, jako celá knížečka). Děkuju za tip i recept na "Třešňový koláč s kokosem" v knize - šel na dračku:) Krásný víkend, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Magdo za krásnou zpětnou vazbu :) hezký víkend i vám!

      Vymazat